روستای شیربابا در83 کیلومتری شیراز ودرفاصله 5کیلومتری اردکان قراردار طبق سرشماری که درسال 1385 انجام شده جمعیت این ده 279نفربوده است. همچنین شامل 67منزل مسکونی است ،مساحت این ده 139/75 هکتارمیباشد. لازم به ذکر است که محصولات این ده شامل:میوه ها:سیب درختی-هلو-زردا الو- الو سیاه-الو زرد-گردو میباشد. این روستا دارای یک شهید مفقودالاثر هم میباشد ،همچنین دارای پایگاه بسیج مستقل است.

ادامه مطلب

60 سخـن حکیـمانه از بـزرگان

جملات قصار زیبا,  سخن بزرگان

 

ادامه مطلب

فقط مخصوص اعضا

ادامه مطلب

نام: آیین دوست یابی

نویسنده (و مترجم): دیل کارنگی– ترجمه خشایار خطیر

موضوع: موفقیت – روانشناسی عملی – جنبه های روانشناسی دوستی

ناشر: سازمان انتشارات جاویدان

تاریخ نشر: زمستان ۱۳۶۲ – چاپ دوم

تعداد صفحات: ۳۲۰ صفحه

حجم: ۳.۲  مگابایت

درباره کتاب،درباره نویسنده،جملاتی از نویسنده و چند مساله کلیدی در رابطه با دوست یابی در ادامه مطلب

 

 

ادامه مطلب

- اهداف خود را نمي نويسند نمي دانند از زندگي چه مي خواهند ، جهت و آرزو ندارند و سردرگم و شكست خورده هستند.

- به جاي آموختن اصول كار نتورك ماركتينگ ، تمايل زيادي براي پذيرفتن مسئوليت حمايت از افراد ديگر را دارند. در ابتداي كار، آنها تمايل دارند حمايت كننده باشند تا اينكه بوسيله ديگران حمايت شوند. هميشه بايد اين سوال را از خود بپرسيم كه چگونه يكي از آنها *حمايت كننده هاي قوي * باشيم؟ بهتر است كه توسط يك گروه درجه یك حمايت شويم به جاي آنكه ديگري را حمايت كنيم. در اين صورت مي آموزيم كه چگونه موفق شويم. ياد آوري كردن اينكه حمايت كننده هاي شما بسيار قدرتمند هستند، يك ابزار نيرو بخش عالي است.

- تعهد ندارند و فعاليت نمي كنند.

- سازماندهي ندارند براي جستجوي مدارك و اسناد وقت را هدر مي دهند ميز كار آشفته و بهم ريخته دارند.

- در حفظ مدارك و اسناد كوتاهي مي كنند.

- تمايل صرف به منفعت شخصي خود دارند آنها نگران نيازهاي زير مجموعه ها و همكاران خود نيستند.

- به سادگي در دسترس نيستند. به سختي مي توان با آنها تماس گرفت. 

- پيغامها كتب شفاهي و مكالمات را به سرعت پاسخ نمي دهند.

- درباره چگونگي موفقيت در نتورك ماركتينگ آگاه نيستند. علاقه اي هم به دانستن آن ندارند.

- در تعيين قرار هاي ملاقات نامنظم و در انجام تعهدات و وعده هاي كاري ناموفق هستند و هيچ توضيحي هم براي آن ندارند.

- مشتري هاي جديد را پيگيري نمي كنند و هيچ توجه و علاقه اي براي خريد آنها نشان نمي دهند.

- خيلي زود دست از كار مي كشند و تسليم مي شوند. آنا معمولا در 90 روز اول از كار خارج مي شوند.

- با مسائل و مشكلات كوچك دلسرد مي شوند و حركتشان كند مي شود.

- در مورد شركت هاي ديگر بدگويي مي كنند. اعتبارشان را به عنوان يك شخص مثبت از دست مي دهند.

- نتورك ماركتينگ را كاملا جدي نگرفته اند.

- اعتماد به نفسشان را از دست مي دهند. مثلا لباسهاي كثيف و نامرتب مي پوشند. آنها درك نكرده اند كه در اين حالت ، مشتري ها اورا به عنوان فردي ضعيف و با اعتماد به نفس پايين مي بينند.

- تنبلي كرده و مي خواهند بدون زحمت ، مزد تلاش زير مجموعه هاي خود را بدست بياورند.

- نسخه هاي غير حرفه اي ،نامرتب و ضعيفي از اطلاعات موجود منتشر مي كنند.

- جزئيات و اطلاعات كامل مربوط به محصولات خود را نمي دانند.

- نمونه ضغيف و نامناسبي از محصول خود را به ديگران عرضه مي كنند.

- به شكايات زير مجموعه ها و مشتريها رسيدگي نمي كنند.

- زحمات زيرمجموعه هايشان را به رسميت نمي شناسند و آنها را تحسين نمي كنند. خود پسند هستند.

- تجارت خود را روزانه انجام نمي دهند.

- نسبت به درآمد سرشاخه خود بي ميل و علاقه هستند. فعاليت خود را متوقف مي كنند تا از بهره مندي سرشاخه جلوگيري كنند. با خود دچار تناقض هستند.

- از كمپاني محصولات ، برنامه فروش، فقدان حمايت از طرف سرشاخه و غيره عيب جويي مي كنند . درنيافته اند اگر ديگران توانسته اند در آن شرايط موفق شوند آن ها هم مي توانند موفق شوند.

- مسئوليت پذير و جوابگو نيستند.

-در ازاي تلاش هاي كمي كه انجام مي دهند انتظارات بي جا دارند.

- بجاي آموختن اصول كار ، بين اظهار نظر هاي منفي مردم سر در گم مي شوند.

- بسيار كم حوصله هستند بدون اينكه تمايل به تلاش كردن داشته باشند مي خواهند زود به درآمد بسيار بالايي دست يابند.

- اطلاعات را سريعا به زير مجموعه ها انتقال نمي دهند.

- شدیدا شكايت مي كنند و مانند كودكي غرغرو ، نابالغ و بي تجربه رفتار مي كنند غير مولد هستند به شركتهاي ديگر مي پيوندند. هيچ در آمدي ندارند.

- بجاي اين كه تلاش كنند منتظر مائده هاي آسماني هستند.

- تمايل در كار سرمايه گذاري در كار نظير كاتالوگ آموزش و غيره را ندارند. بسيار محافظه كار هستند. منتظر ميمانند و نگاه مي كنند.

- اصالتا منفي هستند. نه ...... يعني فعلا نه. نميشه.

-  نمي توانند با تغييرات شركت خود را وفق دهند. انعطاف پذيري در تفكر ندارند.

- اعتقاد به محصول ندارند و از آن استفاده نمي كنند. فقط به خاطر پول در اين كار هستند.

- به سادگي تحت تاثير اظهار نظر هاي منفي فامیل ، آشنايان و دوستان قرار مي گيرند. به ابعاد مثبت توجهي ندارند. و به تنهايي نمي توانند فكر كنند.

- وقت زيادي را صرف تشكيل مجموعه مي كنندو وقت بسيار كمي را به مشتري ها و زير مجموعه ها اختصاص ميدهند. از مردم دوري مي جويند.

- انتظار موفقيت در يك شركت جديد را دارند بدون اين كه به زمان بر بودن آن توجهي داشته باشند.

- براي موفقيت برنامه ريزي نمي كنند بلكه براي شكست برنامه ريزي مي كنند.

- ظاهر غير حرفه اي دارند.

- هميشه معذرت خواهي فراوان مي كنند.

- فكر ميكنند همه چيز را مي دانند.

- پيگير آخرين اتفاقات اين صنعت نيستند و آن را يادداشت و حفظ نمي كنند.

- ظاهر نامناسب دارند وفاقد انرژي هستند.

- براي انجام اين تجارت تمام تلاششان را به كار نمي گيرند.

- شايعات را باور مي كنند ، دنبال حقيقت نيستند و در هر برنامه اي زود باور هستند.

- دروغ مي گويند تا خوب به نظر برسند.

- اساسا درك نكرده اند كه اگر قرار است اتفاقي رخ دهد همه چيز به خود ما برمي گردد.

... و فردايي بهتر در راه است.

تعداد صفحات : 6